منوی دسته بندی

اپتیک نیرو

شرکت توسعه فناوری اپتیک نیرو یک شرکت فناور و دانش بنیان است که در حوزه محصولات انرژی خورشیدی و روشنایی فعالیت می کند. این شرکت تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی در این زمینه تولید کرده و به دانشگاه ها و مراکز مختلف در کشور ارایه کرده است. سیستم های خورشیدی فوتوولتاییک، پنل های خورشیدی سبک برای نمای ساختمان و خودرو، و انواع دیفیوزر لامپهای LED از فناوریهای مهم این شرکت هستند.

اپتیک نیرو با دو هدف فناوری مدرن و کیفیت بالا در زمینه توسعه محصولات خورشیدی و روشنایی فعالیت می کند. توسعه فناوری در اپتیک نیرو در ارتباط تنگاتنگ با دانشگاه ها و پژوهشگاه های معتبر کشور صورت می گیرد. در این راستا با توجه به توانایی های علمی و زیر ساختهای تحقیق توسعه موجود امکان همکاری در قالب پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری وجود دارد.

یکی از اهداف اپتیک نیرو تولید و تامین محصولات روشنایی مدرن مناسب برای محیط های خانگی، اداری و آموزشی می باشد. در این راستا اپتیک نیرو علاوه بر تولیدات خودُ محصولات تولید کنندگان دیگری را که کیفیت مناسبی جهت ارایه به مشتریان محتزم اپتیک نیرو را دارند در فروشگاه آنلاین خود ارایه می دهد.

به علاوه در زمینه اندازه گیری های مرتبط با سلول های خورشیدی و ادوات LED امکان ارایه خدمات اندازه گیری در آزمایشگاه شرکت وجود دارد. از جمله این خدمات اندازه گیری مشخصه جریان-ولتاژ سلول و پنل خورشیدی و در نتیجه تعیین پارامترهای عملکزدی آنهاست. اندازه گیری بازدهی کوانتومی برای سلول های خورشیدی و سلول های فوتوالکتروشمیایی نیز قابل انجام هستند. در زمینه LED ها انواع اندازه گیریهای مشخصه جریان-ولتاژ، شدت و شار نوری قابل انجام هستند.