منوی دسته بندی

پاسخ به پرسش های متداول

در این قسمت سعی کردیم جواب برخی از سوالات متداول مشتریان عزیز را بدهیم

>> چگونه میتوان به فروشگاه اپتیک نیرو اعتماد کرد ؟

جواب : فروشگاه اپتیک نیرو وبگاه رسمی شرکت دانش بنیان توسعه فناوری اپتیک نیرو می باشد که در اداره ثبت شرکتهای تهران با شماره ۵۰۰۰۵۰ ثبت شده است. همچنین این فروشگاه دارای مجوز نماد اعتماد الکترونیک (E-Namad) از وزارت اقتصاد می باشد.

>> فروشگاه اپتیک نیرو محصولات خود را در همه شهر های ایران ارسال میکند ؟

جواب : ارسال محصولات این فروشگاه به سراسر نقاط ایران میباشد و شما اهل هر کجای ایران که باشید ما برایتان محصول را میفرستیم، حتی به دور ترین نقطه از روستاها و شهرهای ایران !!

>> آیا میتوانیم هزینه محصول خود را درب منزلمان بدهیم (پرداخت در محل) ؟

جواب : با توجه به یک سری از مشکلات و مواردی که قبلا داشتیم متاسفانه امکان پرداخت در محل را نداریم و کسانی که میخواهند از فروشگاه ما خرید کنند فقط میتوانند به صورت آنلاین و با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب و یا به صورت کارت به کارت اقدام نمایند (البته با خیال راحت و با اعتماد کامل ?)

>> آیا موقع خرید حتما باید حساب کاربری داشته باشیم ؟

جواب : خیر، نیازی نیست که شما حتما حساب کاربری برای خودتان بسازید ولی ما توصیه میکنیم که حد الامکان اکانت کاربری برای خودتان بسازید.

>> روشهای ارسال سفارشات به چه پورت می باشند ؟

جواب : انتخاب روش ارسال به صورت دلخواه و بر عهده خریدار میباشد و تفاوت انها در این است که در پست پیشتاز محصول بین دو تا سه روز کاری به دست خریدار میرسد و در پست سفارشی بین سه تا ۵ روز کاری ممکن است طول بکشد. البته هزینه پست پیشتاز از پست سفارشی کمی بیشتر است. برای محصولات دارای بخش شیشه ای یا حباب های شیشه توصیه می شود روشهای ارسال با تیپاکس و یا کالارسان انتخاب شوند. در این روشها ارسال به صورت پس کرایه خواهد بود و یا اینکه پس از نهایی سازی سفارش از شما درخواست می شود هزینه ارسال را واریز فرمایید.

>> بسته بندی محصولات ارسال شده چگونه است ؟

جواب : به طور کلی کلیه محصولات فروشگاه اپتیک نیرو در بسته های کارتونی سه لایه برای مشتریان گرامی ارسال می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *