منوی دسته بندی
روشنایی اتاق کودک

روشنایی اتاق کودک

نوزادان و کودکان تا سن ۷ سالگی به نور مستقیم حساس بوده و ممکن است به چشمان زیبایشان آسیب برساند. محصولات اپتیک نیرو با استفاده از دیفیوزر و حباب های شیشه ای مات از رسیدن نور مستقیم با چشم جلوگیری می کنند. به علاوه کودک دلبندتان می تواند از طرح دلخواه خود بر روی دیوار اتاق لذت ببرد.







لوسترهای اتاق کودک

پخش نور مناسب

پخش نور مناسب و عدم تابش نور مستقیم به چشم کودک از مشخصات لوسترهای اپتیک نیرو است. نابش مستقیم نور به چشم کودک به شبیکیه وی آسیب می زند.

طرح های زیبا

در لوسترهای اتاق کودک اپتیک نیرو از انواع طرح های مورد علاقه کودکان نظیر کاراکترهای کارتونی و ... استفاده می شود.

نصب آسان

لوستر های اتاق کودک اپتیک نیرو به سادگی بر روی دیوار و سقف قابلیت نصب دارند.

سلامت کودک

در چراغ های ال ای دی شرکت اپتیک نیرو با استفاده از فناوری نانو بخش آبی طیف نور ال ای دی ضعیف شده که خستگی ناشی از این نور و اثر منفی آن بر چرخه خواب را به حداقل می رساند.

نقش تابهای دیواری

این چراغ ها با استفاده از بدنه PVC و پشت فلزی شاخته شده اند و در آنها از منابع نوری LED استفاده شده است. این چراغ ها در طرح های مختلفی برای اتاق کودکان دلبندتان ساخته می شوند. نصب چراغ به سادگی با استفاده از یک میخ صورت می گیرد و ترمینال آن به برق شهر وصل می شود. این چراغ روشنایی مناسبی به عنوان چراغ شب دارد.

چراغهای سقفی نیلوفر

این چراغ های طرح چراغهای سقفی و دیواری شرکت EGLO کشور اتریش می باشند. این چراغ های پخش نور مناسبی دارند و در آنها از لامپهای حبابی با سرپیچ های e14 یا e27 می توان استفاده کرد.این چراغ ها در سه سایز تک شعله، دو و سه شعله عرضه می شوند. سایزهای سه شعله به همراه نفش تاب دیواری ست مناسبی برای اتاق کودک می باشد. حباب های مات چراغ از تابش مستقیم نور به چشمان کودک جلوگیری کرده و از آنها محافظت می کند. حلقه چوبی بنا به سلیقه مشتری قابل حذف شدن است.

مطالب آموزشی روشنایی اتاق کودک

نمایش همه