منوی دسته بندی

اپتیک نیرو

شرکت توسعه فناوری اپتیک نیرو یک شرکت فناور است که در حوزه محصولات انرژی خورشیدی و روشنایی فعالیت می کند. این شرکت تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی در این زمینه تولید کرده و به دانشگاه ها و مراکز مختلف در کشور ارایه کرده است. سیستم های خورشیدی فوتوولتاییک، پنل های خورشیدی سبک برای نمای ساختمان و خودرو، و انواع دیفیوزر لامپهای LED از فناوریهای مهم این شرکت هستند.

اپتیک نیرو با دو هدف فناوری مدرن و کیفیت بالا در زمینه توسعه محصولات خورشیدی و روشنایی فعالیت می کند. این شرکت در مرکز صنعتی سازی محصولات نانو در پارک علم و فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران مستقر است. توسعه فناوری در اپتیک نیرو در ارتباط تنگاتنگ با دانشگاه ها و پژوهشگاه های معتبر کشور صورت می گیرد. در این راستا با توجه به توانایی های علمی و زیر ساختهای تحقیق توسعه موجود امکان همکاری در قالب پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری وجود دارد.

به علاوه در زمینه اندازه گیری های مرتبط با سلول های خورشیدی و ادوات LED امکان ارایه خدمات اندازه گیری در آزمایشگاه شرکت وجود دارد. از جمله این خدمات اندازه گیری مشخصه جریان-ولتاژ سلول و پنل خورشیدی و در نتیجه تعیین پارامترهای عملکزدی آنهاست. اندازه گیری بازدهی کوانتومی برای سلول های خورشیدی و سلول های فوتوالکتروشمیایی نیز قابل انجام هستند. در زمینه LED ها انواع اندازه گیریهای مشخصه جریان-ولتاژ، شدت و شار نوری قابل انجام هستند.

نظرات بسته شده است.